Kahvaltıdan Sonra Acıkma Sendromu

'Sağlıklı Beslenme' forumunda Editör tarafından 14 Mart 2019 tarihinde açılan konu

  1. Editör

    Editör Üye Kayıt Kullanıcı

    Katılım:
    23 Şubat 2019
    Mesaj:
    298
    Alınan Beğeniler:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Kahvaltıdan Sonra Acıkma Sendromu

    Kahvaltı, günün en önemli öğünüdür. Tüm gece açlık çektikten sonra sabah uyandığınızda sağlam bir kahvaltı yapmalısınız. Kahvaltıyı ne kadar sağlıklı ve iyi yaparsanız o kadar uzun süre tok kalırsınız. Kahvaltı genelde insanları çok tatmin etmediğinden ve hafif yiyecekler olduğundan insanlar acıkma hissine çok yatkın olabiliyorlar.

    [​IMG]
    Neden Kahvaltıdan Sonra Acıkırız?

    Kahvaltı sabahın erken saatlerinde yapılmalıdır. Kahvaltı sonrası hemen acıkmamak için belli besinleri standart olarak tüketmeniz gerekiyor. Haşlanmış yumurta, salatalık, domates, zeytin, peynir ve kepek ekmeği mutlaka sofranızda yer almalıdır. Eğer kahvaltı sonrası yine de acıkıyorsanız basit ve sağlıklı atıştırmalıklar ile açlığınızı yatıştırabilirsiniz. Bir kâse yoğurt, bir adet meyve, kuruyemiş veya yeşil çay ile kahvaltı sonrası açlığınızı yatıştırmak için yeterli olacak olan besinlerdir.