İştah Kesmek İçin Önerileriniz?

'Sağlıklı Beslenme' forumunda Editör tarafından 14 Mart 2019 tarihinde açılan konu

  1. Editör

    Editör Üye Kayıt Kullanıcı

    Katılım:
    23 Şubat 2019
    Mesaj:
    298
    Alınan Beğeniler:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    İştah Kesmek İçin Önerileriniz?

    Yeme isteğini kontrol edebilmek için uzun süre tok tutan ve tokluk hissini daha hızlı sağlayan besinlere yönelmek en doğru seçimdir. Ana besin kategorisinde bulunan proteinler ile posa kaynağı olan karbonhidratlar en çok tokluk hissi veren besinlerdir. Ayrıca bu besinler kilo vermeyi de kolaylaştırır. Günlük, düzenli bir şekilde protein tüketmek ve çeşitli meyve-sebze yemek bunların yanı sıra yeterli miktarda lif almak faydalı olacaktır.[​IMG]

    Kan Şekerini Dengede Tutmak İçin Öneriler

    Kan şekerini dengede tutabilmek için, sık sık fakat azar azar öğünler planlanması tavsiye edilir. Kan şekerini hızlı yükselten besinler yerine; tam tahıllı besinler, balık, bakliyat ve sağlıklı olarak pişirilmiş yağsız kırmızı etin tüketilmesi önerilmektedir.